četvrtak, 18. veljače 2010.

O meni

Ako ste s malo sposobnosti u okružju velikih mogućnosti imate priliku nešto postići.
A ako ste s puno sposobnosti u okružju malih mogućnosti teško je išta postići.

Ovo zadnje sam ja! Uz rame s bezbroj sličnih.
A tada se umješao Google!
Velik… da su mu i nanoniti postale debele, ali i pored toga pristupačan da mene maloga predstavi i najvećima.

I zbog toga nešto i o meni:

Pseudo-ime: FerdiNando.
Rođen: Jesam.
Živim: Svugdje.
Zanimanje: Svaštarenje.
Hoby: Inovacije i druge izmišljotine.
Državljanstvo: Jeli to pitanje?
Društveni status ranije: moje ja : cijeli svijet.
Odnos snaga sada: moje ja plus Google : prema ostatku svijeta.

Pravi podaci: Samo pod prisilom ili zamolbom!...ili Mail: fcrnogorac@gmail.com
Mob. 091 785 2075

Nema komentara:

Objavi komentar