srijeda, 10. veljače 2010.

Mustang moj




Htjeo bi znati !

God. 1970- ideja i početak izgradnje plovila na skijama pogonjenim motorom.
God. 1972 slijede prve uspješne vožnje na vodi.
Prva prijava patenta 1974. zatim u više europskih zemalja kao i u USA, te s drugim prototipom 1975 učešće na međunarodnoj izložbi nautičkih plovila…i…
… događa se!
Već tada renomirana tvrtka sa sjedištem u državi koja u to vrijeme nije ( htjela ) ni čuti potpisati međunarodnu konvenciju o zaštiti intelektualnoga vlasništva uskoro - vidi čuda, po spomenutoj izložbi otpočinje s proizvodnjom i komercijalizacijom principijelno i funkcionalno istovjetna plovila. Priznajem, tada nisam "imao" mogućnosti pitati nisu li iz bilo kojega razloga tada o tomu i mene trebali štogod upitati.
I evo mi već tada Schekspirova - biti ili ne biti…! A odnos snaga – moje JA s praznom lisnicom prema cijelomu svijetu plus njemu dobro poznatoj moćnoj kompaniji biješe tada. Pa stoga - Pitanje je sada - ostalo još od tada - tko nije imao pravo.
Ipak vremena se mijenjaju pa je - sada – odnos snaga : Google i ja…itd - pa se nadam da ćemo zajedno saznati jesam li onkraj ovoga svijeta tamo nekakav upravo ja koji sam prvi napravio i vozio plovilo o kojemu govorim a koje podupirem i slikovitim prikazima iz toga vremena.
Ostala dokumentacija još uvijek u pričuvi.
Čak je i James Bond, poslije svih muka, izričito tim plovilom uspio svladati zloćka pod staklenom kupolom pa bi bilo za očekivati da bi po svim tim krupnim događanjima htio barem potvrditi jeli , iz tih dana, moj poznanik imao pravo kada mi je, (umalo) na izmaku mojih snaga udijelio utjehu riječima – neka budem sretan da je taj veliki svijet imao što ukrasti od mene majušnoga.
I zahvaljujući tomu evo me i još uvijek funkcioniram. Moguće i iz razloga što još uvijek ne postoji plovilo odnosno sportska naprava koja bi po želji izvodila i skokove kad god bi joj pritisnuli jedno obićno dugme. A ja znam kako.
Usput i sve ovo što se još izrodilo!
Uvjeri se klikni na: slijedeće!

1 komentar:

  1. Trebao bi promjeniti naslov, jer je tražilicama tako lakše naći.

    OdgovoriIzbriši