srijeda, 10. ožujka 2010.

DINO WANTED !!!




Gdje je?

Jer stigao je na prijevaru tamo gdje je!? Onako dugačak četiri metra i polovicu od toga visok.
Cca tisuću radnih sati mi je trebalo da ga napravim uz to još i svi oni troškovi pa je po svim zakonima čovjekove uljudnosti moje vlasništvo.
Ali ljudi smo!
Pa bi to valjda bio dovoljan razlog da bez mojega pristanka netko tuđi uzme moje i iz njemačkoga grada svile - odnosno Krefelda odvozi ga na otok Ibicu gdje ga sidri uz ulaz njegove trgovine – svaštarije – i tu, uz povremeno napuštanje svojeg cementnoga podesta da bude čak iznajmljen i za snimanje nekakvoga engleskoga dokumentarca - ostaje više godina.
Ali od jednoga pravednika iz Krefelda koji ni tada dok sam u njemačkoj boravio nije podnosio nepravdu dođe glas: zadnji put se nije vratio na svoju pozornicu.
Tko?
Pa tvoj dinosaurus.
Što mu se dogodilo?
P R O D A N !!
Loše čujem! U Hrvatskoj sam ! Kako, prodan, komu, zna li se..!? U Španjolskoj, Portugalu, vraćen u Njemačku ili je uzeo neko deseto državljanstvo. Jeli u Europskoj uniji da barem znam da mu je dobro kad je meni zbog postupka pojedinaca njezina žiteljstva već odavno muka.
Htio bi znati kojim divljinama ovoga našega civiliziranoga svijeta sada luta pa ako ga netko primjeti - a obično voli boraviti u tuđim dvorištima, vrtovima na travnjacima a po navici s Ibice moguće je opet ispred kakve trgovine – svaštarije u promidžbi, s nadom ne i nekakve ništarije jer sadašnji njegov „vlasnik „ nije morao ni znati da kupuje ukradeno.
Nadam se da će mi to on ili netko drugi javiti….!!

Nema komentara:

Objavi komentar